Duiken..wie wil dat nou niet!!! - Reisverslag uit Wollongong, Australië van Femke Nassau - WaarBenJij.nu Duiken..wie wil dat nou niet!!! - Reisverslag uit Wollongong, Australië van Femke Nassau - WaarBenJij.nu

Duiken..wie wil dat nou niet!!!

Door: Femke van Nassau

Blijf op de hoogte en volg Femke

16 Juni 2005 | Australië, Wollongong

Tja waar zal ik eens beginnen……

Ben klaar met al mijn subjects!!!Whoohoo!!

18 proefpersonen
18 uur voorbereiding
108 uur trial
18 uur opruimen
18 cheese salad sandwiches
18 ingevulde checklisten
108 uur data…..
6480 hartslag waarden
6480 accelerometer waarden
7776000 movement sensor waarden.....te veel data!..(aarghh)

Dus nu kan de leuke data analyse gaan beginnen, dan even die scriptie er doorheen knallen en als het allemaal een beetje meezit mag ik me vanaf eind september Drs Femke noemen….klinkt goed!!!

Twee weken geleden vrijdags met allemaal mensen van mijn campus een Harbour Cruise in Sydney gemaakt... oftewel je vaart rond op een boot in de haven, onderwijl diverse alcoholische consumpties nuttigend...wat resulteert in een redelijk hoog brakheids niveau de volgende ochtend....
Volgende dag brak de auto in met Kate, Will en Guy voor onze mini-roadtrip naar Wagga Wagga (naar de ouders van Will). Onderweg aangehouden door de politie …wij te hard rijden…nooit...hmm wel een boete
6 dode kangaroes, vele kilometers afgelegd, mooie zonsondergang bekeken, zelf auto gereden (keep left), winkelwagenrace op straat, vele goede slechte grappen en heel veel lol...kortom zeer geslaagd weekend!!!

Weekend daarop op vrijdags een girlie night met allemaal hot chicks van de unie, oftewel cocktails drinken en Jenga spelen....spanning en sensatie!!
De volgende dag door naar de verjaardag van Guy, die heel de avond mooi heeft lopen pronken met zijn mooie princessen vleugels en charmante roze hoed!! (je kunt je niet genoeg verkleden zeggen we dan maar)
En zondags de Nan Tien Temple bekeken (heel mijn karma is weer helemaal in evenwicht!!)

Na een weekje ziek in bed gelegen te hebben, wat uitermate saai is bij gebrek aan televisie en alleen slechte pauper romannetjes om te lezen….was mijn energie level gelukkig weer tot ver boven de 100% gestegen en dat kwam maar goed uit want er moest gedoken worden!!
En wel 3 dagen lang!! Vrijdags opgehaald op de unie en zaterdag om 6 uur op voor twee kant duiken…. Zondags 2 duiken van een boot en een nacht duik… (spannend, waarbij ze ons al als vermist hadden opgegeven, omdat we met onze gids nog een extra rondje gingen duiken) en maandags (koninginnedag) op weg naar de baai poging gedaan om met een overvolle auto 100 km/h te rijden over een zand pad...gevolg; auto werd om getoverd in een ware race wagen, omdat de uitlaat eronder uit gevallen was. Daarna twee duiken van de boot!!
We (Anne, Lian en ikke) were lucky!! We hebben goed aan de dierenchecklist kunnen werken: Dolfijnen CHECK, walvissen CHECK, haaien CHECK, octopus CHECK, levende kangaroes CHECk, miljoen vissen CHECK, zeesterren CHECK, koraal CHECK, grote roggen CHECK, pinguins boven je zwemmen terwijl je ze niet ziet CHECK!!!

Tja zoals jullie dus kunnen lezen verveel ik me kapot, geen vrienden, weinig spannende dingen te beleven, en gaat alles op de stage beroerd...
Hopelijk treffen jullie het allemaal ietes beter dan ik!

Liefs
Femke

  • 16 Juni 2005 - 06:12

    Inge:

    Femke, wa hedde het toch weer goed in Wollongong! kom volgend weekend eens eindelijk de sfeer proeven (slechte vriendin ben ik toch!)

  • 16 Juni 2005 - 06:39

    Anne:

    Op naar het Great Barriere Reef ;)

  • 16 Juni 2005 - 06:47

    N.welling@its.ru.nl:

    Nou dat klinkt inderdaad behoorlijk saai. Nee, dan is het hier beter vertoeven. Blij dat ik mag werken. Gr. Nardy

  • 16 Juni 2005 - 07:42

    Margriet:

    Haaien...slik.
    Klinkt cool allemaal.

  • 16 Juni 2005 - 07:47

    René Olthof:

    Werken?
    Wagga Wagga!
    Sweet memories want op de treinlijn Sydney (Canberra met bus)
    Melbourne.

    Verder begint de zon hier zowaar ook te schijnen.
    Zondag de verjaardag van (o)pa, dat wordt even slikken.

  • 16 Juni 2005 - 08:31

    Mariken:

    Klinkt inderdaad allemaal vervelend wat je doet...zullen we ruilen...
    Geniet er lekker van

  • 16 Juni 2005 - 14:47

    Maud:

    Leven de proefpersonen nog allemaal?

  • 16 Juni 2005 - 15:44

    Wendy:

    Nou, het was hier gisteren mooi weer. Sindsdien alleen maar regen en kou.
    Nog 39 dagen en dan mag ik lekker naar Peru. Ga ik ook leuke dingen beleven. Want het klinkt allemaal wel errug leuk bij jou!!!

    Keep up the good work!
    liefs
    wendy

  • 16 Juni 2005 - 21:51

    Don Olthof:

    108 uur trial? Hoe zit het met de error?
    Wil je voor mij een zeepaardje meenemen?

    groetjes Don
    PS Mijn Anne wil nu vast helemaal volgend jaar naar die Aussies. Hou je kamer maar aan......

  • 20 Juni 2005 - 06:35

    Inge:

    Ik erruuuggg genoten van jij in Woollongong!
    Femke jij bent leuk!

  • 20 Juni 2005 - 10:16

    Nenut:

    He babe,
    hier is het prachtig weer, alweer een reden om rustig op de kont te blijven zitten. We moeten nog enkele voorbereidingen treffen voor het festijn van komende zaterdag, zoals euh.. ballonnen kopen?! Zeer veel te doen dus. Misschien ook nog even bijbruinen.
    Trouwens leuk dat je lekker mag gaan SPSS-en! Veel succes! liefs

  • 20 Juni 2005 - 13:58

    Femke:

    He Fem, nou succes met de SPSS. Da's mooi, want als ik dan ook terug ben, ben jij al helemaal volleerd. Dus als je je verveelt......

  • 20 Juni 2005 - 20:24

    Marjo O:

    Gelukkig hebben wij het niet zo rot als jij daar. Het is maar 33 graden ,je ziet we hebben niets te klagen.gr

  • 20 Juni 2005 - 20:27

    Marjo:

    Ps. ga vooral door met opruimen en als je daar klaar bent kun je hier verder gaan:-)

  • 21 Juni 2005 - 20:13

    Ivo:

    Overdrijven is ook een vak, en drs. in het óverdrijven (in the harbour)klinkt zelfs héél gewichtig!!! Al met al klinkt het goed, ga zo door nichie!!

  • 30 Juni 2005 - 14:35

    Brechtje:

    Het klinkt nog steeds even fijn daar! Voor mij nu nog een week en dan vakantie... Het grote genieten is hier ook weeer begonnen... lekker weer en fijn feestje van Nanette! Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Femke
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 296
Totaal aantal bezoekers 37575

Voorgaande reizen:

02 Februari 2005 - 15 September 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: